November 2016

touch-n-go_logo_cmykTouch ’N Go 3.7            November 2016

Hierbij willen we u informeren omtrent de nieuwste wijzigingen van uw Touch ’N Go-kassasysteem. Mede dankzij de constructieve samenwerking met u blijft Touch ‘N Go zich ontwikkelen en blijft het een systeem van, voor en door ondernemers. Uw suggesties zijn daarom altijd van harte welkom.

Versie 3.7
Versie 3.7.1 is inmiddels uitgerold naar alle winkels. Hierin zijn de volgende twee punten opgelost:

– Wanneer een winkel niet was ingesteld om e-vouchers te kunnen verkopen via de kassa dan was het ook niet mogelijk om giftcards te verkopen;

– Het instellen van de laatste werkdag bij het enige personeelslid dat nog personeelsrechten mocht aanpassen leidde ertoe dat niemand meer personeelsrechten kon wijzigen. Dit personeelslid kon zich immers niet meer aanmelden;

In verband met de komende feestdagenperiode zullen er geen updates zijn. Uiteraard zullen eventuele spoedeisende problemen in de software worden verholpen.

TabakRetail Beurs en RDC Relatiedag
Deze beurzen zijn alweer even achter ons. We hebben ervan genoten om velen van u te zien en te spreken en we willen u danken voor alle suggesties en positieve feedback die we hebben ontvangen. Een aantal suggesties zijn we al aan het uitvoeren. Het enige wat we daar nu over kunnen zeggen is dat we in 2017 een aantal interessante nieuwe mogelijkheden zullen gaan aanbieden!

Nieuw kassanetwerk
Zoals u reeds in de vorige nieuwsbrieven heeft kunnen lezen wordt het beveiligde netwerk waarop uw kassa’s zijn aangesloten vernieuwd. Door over te stappen van KPN naar NextGen Networks uit Alkmaar komen er diverse nieuwe mogelijkheden bij, zoals bellen (VOIP), internet, WiFi in de winkel en alarm over IP. Ook zal de snelheid van de verbinding naar uw winkel worden verhoogd om dit allemaal mogelijk te maken.

Reeds driekwart van alle klanten zijn inmiddels overgezet. De overschakeling naar het nieuwe netwerk zal naar verwachting tot en met januari 2017 duren. De kassarouter in uw winkel zal worden vervangen en er zal een korte onderbreking van de verbinding in uw winkel zijn. Voordat de verbinding in uw winkel wordt overgezet zult u worden gebeld om een afspraak te maken om dit op een voor u gunstig tijdstip te plannen.

In december zullen we geen winkels overzetten om overlast in deze belangrijke periode te verkomen.

Informatie over de nieuwe diensten die we gaan aanbieden ontvangt u binnenkort. We hopen u hiermee nog beter van dienst te zijn.


Wilt u deze of een vorige Touch ’N Go nieuwsbrief nog eens terug lezen? Ga dan op uw kassa naar

[ Beheer > Algemeen > Documenten afdrukken ]