Mei 2017

Touch ’N Go 3.8                   Mei 2017

Hierbij willen we u informeren omtrent de nieuwste wijzigingen van uw Touch ’N Go-kassasysteem. Mede dankzij de constructieve samenwerking met u blijft Touch ‘N Go zich ontwikkelen en blijft het een systeem van, voor en door ondernemers. Uw suggesties zijn daarom altijd van harte welkom.

Versie 3.8
Zoals u in de vorige nieuwsbrief heeft kunnen lezen, zal Touch ’N Go versie 3.8 een grote update zijn door het toevoegen van de klantenmodule. Hiermee kunt u het volgende:

  • Klanten invoeren en onderhouden;
  • Bonnen op rekening van klanten zetten;
  • Openstaande bonnen factureren;
  • Facturen afdrukken of e-mailen;
  • Klanten een kredietlimiet toekennen;
  • Openstaande bonnen als contant voldaan of ‘Betaald per bank’ markeren;

De ontwikkeling heeft iets langer geduurd dan verwacht, maar staat inmiddels in een aantal winkels in pilot.Aan de hand van de bevindingen van deze pilotlocaties zal waar nodig de klantenmodule nog worden aangepast. Daarna zal de uitrol volgen naar alle winkels. Mocht u ook deze nieuwe module willen testen, neemt u dan gerust contact met ons op.

Voor deze module zal een aparte handleiding beschikbaar komen. Deze kunt u op uw A4-printer afdrukken via

[ Beheer ⇒ Algemeen ⇒ Documenten afdrukken ]

Heeft u op- of aanmerkingen over de klantenmodule? Neemt u dan gerust contact met ons op. Uw inbreng wordt gewaardeerd.

Verder zullen de volgende kleine aanpassingen zijn gedaan:

  • De kassa-instelling ‘Knop Op Rekening gebruiken’ is vervangen door de personeelsinstelling ‘Mag Op Rekening verkopen’. Wanneer deze kassa-instelling staat ingeschakeld dan zal ieder personeelslid automatisch dit recht krijgen;
  • Op alle toetsenborden zijn de letters nu standaard klein. Wanneer op Shift wordt gedrukt zullen dit hoofdletters worden. Na het drukken op een toets worden de letters weer klein;
  • Overzichten zullen nu als PDF-bestand worden gemaild in plaats van RTF-bestand;
  • U kunt nu maximaal 3 verschillende streepjescodes van PostNL weegschaalbonnen invoeren in plaats van 1;
  • U kunt nu van het hoofdkantoor berichten ontvangen met hoge prioriteit. Wanneer u zo’n bericht heeft ontvangen dan wordt deze automatisch op beeld getoond na het afrekenen van een bon;
  • Het e-mailadres van de helpdesk is toegevoegd aan het venster met de helpdeskgegevens. Deze wordt getoond wanneer u rechtsonder op het kassascherm op “Helpdesk” drukt;
  • Alle rapporten worden nu iets dikker afgedrukt. Dit moet de leesbaarheid ten goede komen;
  • Probleem verholpen waarbij data in Amerikaans datumformaat werden weergegeven op het voorraadcorrectieoverzicht;
  • Diverse kleine bugfixes en verbeteringen.


Wilt u deze of een vorige Touch ’N Go nieuwsbrief nog eens terug lezen? Ga dan op uw kassa naar

[ Beheer ⇒ Algemeen ⇒ Documenten afdrukken ]